Cuti sudah bermula.:))

it's 2 a.m. & i seem cant sleep yet! hu2..setting of my mind dat tomoro going to wake up late! SInce its Holiday!!! :) the day that i've been waiting for,since i have never get 2 weeks straight holiday.T.T  ape nk wat dgn cuti 2 minggu nie?? ha3.org laen excited ngan cuti 2,3 bulan,aku ngan 2 mnggu pn da terlebiy excited! LOL ptg td nk usha cite korea,tp x jadi.so just usha cite 'Ngangkung' & 'Aku Masih Dara'.cite ngangkung kelakar & seriously antu bodo.jalan cite die pendek sgt,da nk abes baru dtg 'climax'.perghh.pas2 cite 'Aku Masih Dara',mesej die memg smpi.& totally adapt lifestyle 'some' budak2 kl skang.bkan dak kl jer,ade kdg2 budak dari kg lagi dasyat dri dak kl! hu2.Bile da ilang dara,carik 'pak sanggup' nk tutup/cover maruah ko! & Kawan lak,memg x ley pakai.Ya Allah,moga2 pd masa akan dtg,x dela aku dpt kawan yg merosakkan aku.
dak usha cite 'Damping Malam',tp mata da x larat usha vids.tggu esok jela.lagi2 pagi2 bute cenggini,sorryla den x brani.;p  
JYJ Essay Photobook da kuar!! Kt Malaysia anggarkan akan kuar 27 Jan nie.aku igt nk blila.tp x de duet.nk carik keje x tercarik2 lg.Mayb pas cuti kot.igtkan nk carik ari rabu nie,tp since mggu dpn nk g jejalan,kang da stat keje x dpt nk meronggeng! hu2
Insyallah,pas cuti ni carik keje.;) & then nk beli pin no kt BSN.nk dftr UPU! :) xcited nk bes Diploma.:) Ley smbg Degree (insyallah).nk merasa hidup d U.harap2 ade rezeki.Amin.
ape lagi nk dbuat cuti semester nie??? hmmm.

P/S : Officially love Cube Family!! G-na eonnie + Beast Boys.:) 4Minute(slowly).

Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.