How does it feels like??

bile tuhan tarik nikmat yg kte da trlampau 'selesa'?? hmm.mesti sediy.tp ape nk wat?? kene tawakal and redha dgn ape yg berlaku.:) lepas nie,nikmat yg ada kene sentiasa bersyukur.kenapa?? sebab sekarang tuhan tgh tarik nikmat aku tok makan.T.T da seminggu lebiy aku x dpt nk makan dgn betul sbb gusi bengkak,lidah pecah2.da 2 hari x makan nasi,tp skang da ley makan bubur la.hu3.tuhan bagi aku penyakit,terus bagi penawarnye.alhamdulillah.

banyak bende aku nk cite,since aku da lame x update.hmm.nk mulakan ngan kelas korea.:)
Isnin lepas,officially kelas korea da start.13Jan2011.jam 10.30 am-12.30 pm.lecturer die 'korean' n name die Dr.Rhee.she's very nice.:) she can speak english,quite good.;) & she likes 'Nickhun'! we learned korean alphabet called Hangeul.n she leaves us some hw to do.must write the 14 consonant 10 times n hand it next class (tomorrow).the first time aku smpi sane,dlm pukul 8.30 am,wahhh,bayangkan 2 jam aku duduk kt bus stand dpn Wisma Hap Seng! esok,seriously aku nk g sndiri.da kenal ngan 2 org adik beradik nie.sorg name Farah Syuhada lagi sorg Farah Nina.:)

next one. the progress of our BC presentation.hari Khamis nie da kene present.agak x nak,n cuak gak.!! WIsh Me Luck! ;)) as IT Manager facebook and blogger company aku da siap.tggl nk edit skit2 je lagi.:)

result MUET da kuar.! aku dpt B3.ntahla.ade kawan aku nk amek laen.aku pn igtkan nk amek laen,tp x taula.at least kene dpt B4.hu3.2 ape yg mak aku ckpla.hu3

Mid sem exam da nk stat da!! cepat je rasenye.lg 2 mggu da start! hu3 buku x bace lagi.AIFIE belaja x faham.hu3 camne nie???

Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.