Mood Sudah Kembali.:)

안녕하세요!!!!!
sudah lame tidak meng'update' blog nie..
sebb penulisnye @ saya agak malas! Hu2
 
Banyak bende da berlaku semenjak 3,4 minggu nie.
selesai sudah 'Ibadah Camp'.
BC FAIR pn da abes..:)
skang tggl nk anta sijil2 for UPU before 4 April & Final Examm..
the REAL FINAL EXAM AT IIC!! :)
 
'Ibadah Camp'
aku bersyukur sgt dpt peluang pg ibadah camp.
memg BEST!! Program yg SOM arranged memg best.
ktorg byk TALK dri budk2 kat Janda Baik Kem.
Byk bende aku blaja.bnd 2 bukan aku x tau,just da ter'blind' ngan kejahilan yg dcreate sndiri.hu2
Kat sini jugak aku dpt satu 'feeling' (sorry,x nak mention)
hope pas nie,hilang bersama ngan kenangan yg aku cipta kt IIC.:)
 
'BC FAIR'
Alhamdulillah.BC Fair selesai sudah! :)
mggu lepas sgt penat,BC Fair dari 9-10th Mac.
dpt byk pengalaman.
& ktorg menang '3rd Best Company'!!! *applaud*
memg sgt x sgke,since tyme satu SIr nie soal2 aku,erna,lulu & azran..sgt cuak..
tp bile Sir Redza singgah booth ktorg,x sgke die pn same cam the earliest SIr.hu3
GOLDEN CRUISE,GREAT!!! <3     
 
'Korean Class,Level 1'
da abes ngan selamatnye isnin baru2 nie.
rupenye bile aku dtg,ade test!! 
da la x study.hu2
adela dlm 2 soalan aku da salah.T.T
eja Malaysia pn salah ..sia jadi siya..hu2
harap2 LULUS!! :)
  화이팅!!!!
pas kelas ade makan2.
Dr Lee bring her home cook Rice Cake!! 
sgt2 sedap..n terasa byk skit cuka.hu3
ade byk kek,tp kami x abes makan.hu3
& tgkp2 gambar sorg2 ngan Dr.Lee.
she's so nice.:)
i like her.he3
 
  

Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.