Insidious Chapter 3

Another movie review.:)
As a huge fan of horror movies, memang tak boleh miss this cerita. I have followed the 1st and 2nd one, memang totally anticipated the third one. Firstly, memang aku expect, dia sambung yang ending movie second, rupanya tak. Dia macam totally flashback way before the psychic (Elise) dead and tolong anak Josh (Insidious 1 and 2). Tapi Parker yang gune black wedding dress tue memang dah haunted psychic tue since lepas dia tolong Josh time Josh kecik.
Dia punye side story yang mana ada sorang perempuan (Quinn) mak dia mati, dia pun nak panggil mak dia, nak tanya something, last2 dia terpanggil benda lain. Pastu dia jumpa Elise ni, nak minta tolong panggilkan mak dia, tapi Elise tak nak tolong sebab dia dah berhenti buat benda tu. So, cerita ni kisah pasal ada roh yang nak jadikan Quinn ni kawan dia dekat dunia gelap and macam mana Elise boleh jadi psychic balik and die team up dengan 2 lelaki paranormal tue.

Overall bagi aku, not so good. Cerita dia slow sikit, tapi scene suspense memang banyak. Aku pergi tengok wayang dengan Hadi & Aisyah. Wayang memang full, banyak budak2 sekolah yang geng2 dengan kawan dorang pergi tengok wayang. Seat sebelah aku ada sorang lelaki ni, tengok wayang sorang2.Hahaha Memang berani habesla, tapi memang time seram2 tue, ade gak la dia tutup2 mata macam aku.Hahaha

Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.