Alhamdulillah, IIUM 32th Graduation Convocation 2016.

Alhamdulillah, akhirnya dah keluar list graduates utk IIUM 32th graduation convocation. Nama aku ada, pertama sekali. hahaha aku da cuak, takkan la nama aku first sekali naik stage nanti?! Rupanya tak, Zarith ckp nnti seated ikut CGPA.:( Nevermind la. Tak kesah pun. Aku usha gak nama Ayu, tak de plak, da risau aku suro Ayu deal dgn pihak UIA, takut diorang tertinggal, sedangkan dia da buat clearance lama dah.
Tentative graduate jatuh 5 - 7 NOV 2016, which means Kuliyah of Economics and Management Sciences jatuh hari Isnin 7 Nov 2016, sama hari dengan Annissa amik SPM.
Baju semua tak buat lagi. huhuhu


Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.