What I watch lately.

Semenjak kebelakangan ni, aku kurang tgk drama korea. Sama jgk dgn lagu or music show Korea. Benda biasa yang aku layan, 'Running Man', '2 Days & 1 Night', 'Infinite Challenge'. Try tgk We Got Married, tp aku skip part Jo Sae Ho tu.
Drama plak, memg aku tak berapa tgk. Lagi2, tahun ni memg naik giler cerite 'Descendants of the sun' lakonan Song Joong Ki dgn Song Hye Gyo. Aku lepas episode 2 aku stop, x best langsung. Tapi aku admit OST dia best.
Sekarang drama yang aku layan :

1) Age of Youth.
Drama pelakon dia ada 5 orang. Semua perempuan, pasal 5 girls yang stay under one roof, ade problem, secrets and perangai memasing. Memg sedih and funny and ada jugak yang boleh relate dgn life kita especially as a women a college student. Drama ni ada 12 episodes, currently dah tayang until episode 10. This week episode final. Memang aku sarankan tgk cerita ni, ade jgk cintan cintun, tp not much la. Will be missing this drama bila dia ended.

2) New drama!!! 'Moonlight Drawn By Clouds'/'Love in the moonlight' .
Drama ni baru tayang dekat korea semalam. Pastu tayang dekat KBS World harini. But too bad, diorang potong part 'Cha Tae Hyun' buat cameo. huhuhu So far good la, funny, light drama, pastu jalan cerita macam biasa, Menteri2 jahat 'ehem' not so different sgtla. Park Bogum belakon.!!! First time usha dia masa cerita 'Cantabille Tomorrow', pastu Zarith cakap minat dia masa tgk 'Hello, Monster'. Aku tak tengok, pastu tgk 'Reply 1994' & 'Youth over Flower cast Reply 1994' nampak dia macam mana.Hensemmm hahahaha. 
3) Doctors
So, cerita Doctors ni sebenarnye dah habis tayang. Habis 20 episode, rasa macam kejap je 20 episodes. Yang berlakon 'Park Shin Hye' dengan 'Kim Rae Won'. Ada ramai pelakon2 yang terkenal gak dalam cerita ni. Drama ni pasal Park Shin Hye (PSH) seorang trouble kid la, pastu bapak dia tinggalkan dia dengan nenek dia, kat sane homeroom cikgu dia Kim Rae Won (KRW) yg dia doktor tapi jadi cikgu sementara. Kat sekolah diorang kenal pastu terpisah sbb PSH masuk penjara, & dorang jumpa balik as doctors dekat hospital. Diorang ni Neurosurgeons, which aku boleh relate bila mak aku pun pena 1 month masuk hospital duduk wad neurosurgery. Drama ni punye OST mmg 'Daebak'!! Sikit je OST, tak byk pun.
                                        

The list will be continued nanti..ada lagi drama yang aku layan, dah rajin baru post lain.:)

Bbyong!

Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.