Who's got married?

Firstly nak cerita pasal siapa yang dah kahwin dalam masa 1 tahun ni.

Yang pasti bukan aku la kan.hahha

1) Ira . Nazirah Bt Zain (4&5 Sept 2015)

Kawan 1 geng ngan aku. Kitorg suma budak direct intake masuk UIA. Memasing kenal melalui kawan masing2. Ira 1 year older than me, which means masa dia kahwin, she is my age. Ira kahwin bulan 9 tahun lepas. 2-2 resepsi dia aku pergi, sampai naik segan dah.Haha Nikah dia pergi gak, belah dia pergi dgn Zarith & Fida. Belah laki dia igt tak nak pergi, tapi Ayu ajak pulak. Pergi 2 kereta dgn Fiqa & her BF.
2) Ayu. Marhidayu Bt Amin (28 Nov 2015)

She is my best friend. Roomate aku 2 tahun dkt UIA. Kisah dia ngn laki dia dari sblm kahwin sampaila dia buat mengejut perancangan nak kahwin. Hahaha Serious cakap masa ayu kahwin aku sedih. Macam tak percaya kawan baik aku dah kahwin. Time ni, 2nd time aku jadi pengapit.
"Kau cantik sangat Ayu time kahwin, moga berbahgia hingga ke Syurga, dimurahkan rezeki"
3) The rest of it. Termasuk Ikajaejoong (IIC), Farha & Qusyai (SAMBest), Michelle (UIA).
Moga kengkawan saya yang kahwin tahun lepas dimurahkan rezeki. Dapat ank ramai2. & thank you semua jemput kenduri kahwin, nanti next time my turn 'in sya Allah' datang tau.:)


Comments

Popular posts from this blog

SPA : Penolong Pegawai Tadbir Gred N29.

Drama's & Movie's Review.

Final Exam, Final Semester, Final Year.